Search This Blog

assalamualaikum

bufday

Daisypath Happy Birthday tickers

Thursday 15 December 2011

salam perkenalan....

first time ade blog nie....untuk meluahkan apa yang aku rasa dan aku pendam. aku percaya masalah akan settle 50% jika kita menulisnya. Baki 50% tue pandai2 lah kita settle kan nya. kenapa aku memilih Diari Hatiku sebagai nama blog aku? sengaja aku pilih sebab memang blog nie aku wujudkan untuk dijadikan diari pun. nak beli diari, mahal,lagipun kalu tercicir,abis la semua orang tau rahsia aku...haha.

aku bernama Dahlia Ungu(bukan nama sebenar) sempena mengambil nama bunga dahlia yang cantik. bagi sape2 yang xkenal lagi bunga dahlia,meh sini aku tunjuk dalam gambar. Lagipun nama Dahlia nie dah sebati ngan aku. lebih-lebih lagi nama nie mempunyai sentimental value yg tersendiri. aku mengenali dunia siber,internet dan IT nie dengan memakai emel dahlia. Dahlia ngan nama aku pun dekat-dekat,so, that's why la aku abadikan nama nie dalam Diari Hatiku pulak. macam mane ngan Ungu lak?  Mesti lah sebab aku nie peminat warna ungu/purple. semua barang2 dan baju nak warna purple, dari dulu sampailah sekarang ,xpenah berubah, kiranya memang setia abis la aku nie.
okeylah sampai di sini dahulu salam perkenalan dariku Miss Purple....see u next chapter....haha,wassalam.

No comments:

Post a Comment