Search This Blog

assalamualaikum

bufday

Daisypath Happy Birthday tickers

Thursday 15 December 2011

Rindu ini



Saat aku berjauhan sepi menyapa
Rindu menggamit
Kenangan indah bersama
Tidak bisa ku usir ia
Secebis kenangan
Berlegar-legar dibenakku

Tak terdaya ku hambat
Dek masa dan ketika
Silih berganti menyapa
Resah bertandang di saat kejauhan
Rindu mencengkam dibenak kalbuku

Biarkan rindu ini berlabuh
Biarkanlah ia berakhir
Pada yang sudi merinduiku
Aku lah sang perindu itu
Rindu akan akrabnya persahabatan
Tak terluah dek perasaan
Hanya pada-Mu Ya Allah aku memohon
Agar Kau peliharalah sahabatku ini
Yang jauh dalam gapaianku....

Biarkan rindu ini menyapamu
Wahai sahabatku.....




Nukilan hati seorang teman:
Ungu Dahlia

1 comment:

  1. "Rindu Ini" aku tujukan khas buat kawan2 yg berjauhan ngn aku....sedey nya rase coz dh lme xjmpe.....rindu kt korg...huhu....

    ReplyDelete